Porovnání plánů Office 365

Navrhneme vám ideální řešení jak používat Office 365.
Máš tým se postará o všechna nastavení.

  •  Webová verze Word, Excel, PowerPoint
  • Desktopová verze aplikací Office
  • Hostování e-mailu s poštovní schránkou
  • Ochrana před nevyžádanou poštou
  • Webová verze Outlooku
  • Uložiště na OneDrivu
  • Pořádání online schůzek
  • Propojení týmů
  • Microsoft Bookings
  • Outlook Customer Manager
  • Licencováno pro komerční použití

Office 365 Business Essentials

109,-

1 licence / 1 měsíc

$91.80

PER YEAR

$151.20

PER 2 YEARS
  • 50GB
  • 1TB

Office 365 Business

249,-

1 licence / 1 měsíc

$255

PER YEAR

$255

PER 2 YEAR
  • 1TB

Klíčové funkcionality Office 365

Objevte více o této službě – výhody, požadavky služby.

Profesionální firemní email Exchange

Ve spojení s Microsoft Outlook lze zajistit maximální profesionální práci s poštou, kontakty, kalendáři, úkoly i v plnohodnotném off-line režimu, 50 GB dat.

Mobilní zařízení i MAC

ešení Exchange můžete používat také na platformě iOS/MAC. Samozřejmě ideální je využít MS Outlook pro MAC, ale můžete použít také standardní softwarové vybavení pro MAC, se kterým dokáže Exchange komunikovat.

Důležitá je také možnost využívat pro přístup na Exchange libovolné hardwarové zařízení na platformát WINDOWS, ANDROID, iOS/MAC.

Microsoft Bookings – Pohodlné online rezervace

Seznamte se s novou Aplikací Microsoft Bookings. Jedná se o online aplikaci pro malé a střední firmy, které svým zákazníkům poskytují služby. Microsoft Bookings neboli Microsoft Rezervační systém je skvělým pomocníkem pro plánování a správu schůzek. Využijí ho například kadeřnická studia, kosmetické salony, stomatologické ordinace, právní firmy, psí salóny, poskytovatele finančních služeb, fitness studia, konzultační služby apod.

Cloudové úložiště pro sdílení firemních dokumentů a týmovou spolupráci.

Můžete snadno vytvářet týmové weby a portály, díky kterým budete moct vyhledávat a sdílet obsah, spolupracovat na něm s kolegy ve vaší organizaci i mimo na jakémkoliv zařízení.

Skype pro firmy je ideální nástroj pro práci na dálku v týmu.

Propojte uživatele ze svých týmů v prostředí, které mají rádi, v aplikacích Office, které používají každý den. Díky Skypu pro firmy si teď můžete zjednodušit infrastrukturu: nabízí jednu centrální platformu pro volání, konference, video i sdílení.

Sdílení obrazovek, obsahu a práce na dálku

Soustřeďte se na projekty, na kterých spolupracujete, i když vás dělí velká vzdálenost. Skype k tomu nabízí integrované funkce společné editace v reálném čase, sdílení plochy, aplikací a powerpointových prezentací.

Úložiště dokumentů s možností sdílení Onedrive / Sharepoint

Uložiště je přímo integrováno do všech aplikací MS Office. Dostupné z jakéhokoli zařízení a platformy 1 TB na uživatele (v praxi to znamená tisíce souborů, videí a fotek).

Bezpečné úložiště s vysokou kapacitou

Každodenní užívání vám usnadní velmi jednoduché ovádání, které je zaintegrováno do operačního systému WINDOWS a aplikace Office.

Velmi jednoduše můžete vytvářen obsah, uložit na OneDrive pro firmy a následně nad dokumentem spolupracovat v týmu a sdílet jej.

shared-4

Důvěryhodné cloudové uložiště

Integrované funkce zabezpečení, jako je šifrování souborů, chrání vaše data. Rozšířené funkce ochrany dat před únikem informací umožňují určit, sledovat a chránit citlivé informace. OneDrive pro firmy navíc splňuje globální i oborové standardy pro soulad s předpisy, mimo jiné normy HIPAA nebo ISO 27001.

shared-5

Ukládání a synchronizace

Získejte to správné úložiště pro vaše soubory. Budete k nim mít přístup na webu kdykoliv a odkudkoliv. Rychle a intuitivně ovladatelné prostředí prohlížeče usnadňuje správu, nahrávání i sdílení souborů. Synchronizace souborů s počítačem PC nebo Mac je jednoduchá, takže vždycky, jak online tak offline, pracujete s nejnovější verzí.